23 oktober 2015

Tiden fyker avgårde...

Snart november!

Måtte kikke 2 ganger på kalender i dag
jammen fyker dagene avgårde.
Er en stund siden jeg blogga sist, noen dager har
jeg masse å gjøre, og andre dager kjeder jeg
meg nesten ihjel.

Men nå den 7 november
skal vi interiørbloggerne
fra Mo i Rana
arrangere nytt Bloggers Marked




Dette blir 3 gangen vi arrangere marked.
Da renser vi opp i skuffer og skap
i alle rom, for å finne lopper.

Og ja,jeg finner noe hver eneste gang.
Men lager også ting eller rettere sagt
så snekkrer jeg!


Har også heklet skjerf/ sjal
i masse flotte farger.

2 kommentarer:

  1. å det hørtes gøy ut
    kos dere masse
    ja dagene flyr
    ønsker deg ei fin helg
    klem Eli:)

    SvarSlett
  2. كثيرون يحصلون على بعض المعلومات عن تكاليف التنظيف داخل الكويت وتكاليف تنظيف التصاميم وتكاليف عالية وعالية؟ حقيقة الأمر هي أن تقييم أعمال التنظيف ليس عرضة للتقييم. في أي حال ، فإن نموذج الغرفة هو التشغيل والتدبير المستخدم لمعرفة التكلفة.
    رقم شركة تنظيف بالكويت
    ابي رقم شركة تنظيف بالكويت
    دليل شركات النظافة بالكويت
    شركة تنظيف المنازل بالكويت
    افضل شركات تنظيف المنازل بالكويت


    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!